به خاطر تو...

به شوق اول پاییز وقت دیدارت .... تو ای بهار ترینم خدا نگهدارت

سلام...

سنت رو می شکنم... به خاطر تو که به یادم هستی... به خاطر تو که تاریخها غبار ذهنت نشده اند... به خاطر تو که می بینم تارعنکبوت نبسته هنوز خاطرات شیرینمان ... آقارضا! خیلی آقایی! سلام ما رو به اونور دنیا برسون و بگو به اونور دنیا که یک دنیا در اینور دنیا منتظر دیدن رفیقاش در اونور دنیاست... دوست داری عمو بشی آقا رضا؟

 

کمی بعد از ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷

 

نظرات 22 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام

خوب هستید؟

جه عجب بعد از شونصد سال اپ کردید

اخه اون یکی وبلاگتون خیلی طول می کشه تا بشه کامنت گذاشت

یک فضولی: آقا رضا کی هست؟

مرسی

عمو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ

اگه شما مریم «خانوم» هستین، «آقا» رضا فک نمیکنم زیاد خوشحال بشن که چندوچونش رو اینجا پیش شما رو کنم... خلاصه بگم اینکه آقارضا با بقیه بروبچ از دوستان بسیار قدیمی منه که تا آخر کارشناسی ارشد با هم بودیم... ولی الان فرسنگها راه بین ماها جدایی انداخته...

مریم! سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام آقا برهان بیگ زاده

خوب هستید؟

مرسی که جوابمو دادید ولی من خیللی دیر رسیدم:)

منظورتون از مریم خانوم کیه؟ من همونیم که قبلن ایمیلمelmira_po0oh@yahoo.com بود تو این یکی وبلاگتونم تا حالا کامنت گذاشتم اما خیلیییییییی طول می کشه تا بالا بیاد :(

به هر جهت مرسی که جواب دادید

راستی منظورتون شاید از مریم خانوم aftabmahtabsetare.blogfa.comباشه نه؟ نه من اوشون! نیستم اتفاقا دوستیم باهم اما من وبلاگ ندارم!

عموقاسم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

من منظورم دقیقا شما بود!

مریم دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

سلامممممم

خوب هستید؟

فکر نمی کردم یادتون باشه

من باز ۱۰۰ سال بعد رسیدم

می خواستم یه چیزی بگم اما می ترسم فضولی و به خصوص پررو بازی تلقی شه واسه همین نمی گم اما دلم می خواد بگم این اموشنه خجالت هستا اگه بود الان می خواستم این جا بذارم

خواستم بگم این وبلاگتون خیلی حال و هواش بهتره(البته این ففقط نظره منه ها ) من همه ی آرشیوتون رو خوندم هم این جا هم اون وبلاگتون:(

ببخشید که من این قدر پر رو شدم(این جا هم یه اموشنه خجالت نامرئی هست)

گل گل

اموشن خجالت(آخه کد این اموشنا رو بلد نیستم)

مریم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

راست میگه (مریم!)
منم اینجا رو بیشتر دوست دارم...

مریم چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ

امروز نصف بیشتر آرشیوتون رو ؛دوباره خوندم؛
مرور جالبی بود...

مریم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام

عیدتون مبارکککککککک

گل گل گل

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.aftabmahtabsetare.blogfa.com

مریم عزیز:
کد اموشن خجالت اینه...
یادش بگیر...ظاهرا واست خیلی کاربرد داره<":

آقای دکتر برهان!
عیدتون مبارک...
البته با یک روز تاخیر

مریم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام

عیدتون مبارکککککککککک

گل گل گل
گل گل
گل

مریم مرسی

مریم! سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام

تبریک می گم

گل گل گل گل
گل گل گل
گل گل
گل

مریم! شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام

روز حافظ بر شما مبارک

گل

مریم! یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ


سلام

تولدتون و تبریک می گم:(

امشب تولد داداش منم هست داداش بزرگم گذاشتم 12 شه براش اس ام اس بفرستم[لبخند] البته اون یه جورایی خیلی تولدشه [نیشخند]آخه دقیقا همون سالی که این اتفاق افتاده دنیا اومده منظورم روز دانش آموز و ایناست 13 آبان 58! کلی پز می ده آخه شمار شناسنامشم 58 هست بعد مال من که ۱۰ تاییه :دی

خولاصه خیلی تبریک می گم

گل گل گل

مریم! یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

الان دیگه رسما تولدتون مبارک باشه

گل

مریم! دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

با ساعت اینجا ۱۲ بودا:دی
:">

مریم! دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

عید سعید قربان جشن تقرب عاشقان حق بر شما مبارک

گل

مریم! یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام

روزتون مبارک

۵ اسفند

گل

تاکسی عبوری یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

واقعا من که تبریک میگم به این سعی و استقامتون... شاید این عمو نمیخواد بهتون جواب بده جناب مریم! خانوم...

مریم! خانوم و هرکسی که مثل شما قدم رنجه میکنه قدم بر فرق سر این ناچیز دارن...

مریم! شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ

جناب تاکسی عبوری!

مگه من چیزی پرسیدم که جناب عو قاسم بخوان جواب بدن؟

بهدشم من تریپ از این وبلاگا نیستم که میان میگن بیا به من بسر! و از این صبتا

خوشم میاد از اینجا میام!

الانم پیشاپیش برا تبریک عید اومدم

گل

مریم! پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام

عمو شدنتون رو تبریک میگم

:(

مریم! پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام

اینجا هم تولدتون مبارک عمو قاسم :(

مریم! سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام

عیدها تون مبارک

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد