دو سال هم گذشت و تو از در نیامدی... دومین ساگرد وفات عمو!

الهی! به رحمت رحمانیه‌ات نطقم دادی، به رحمت رحیمیه‌ات سکوتم ده... آمین!
نظرات 11 + ارسال نظر
مرورگر.کام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

شمس پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ http://asadabadehamedan.blogfa.com

سلام میشه بفرمائید شما اهل کجا هستید؟ ممنون میشم

خورشید سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ

به جاودانگی سوگند
خزان همیشه نخواهد ماند....
در رویش شکوفه بادام حقیقت رجعت دوباره بهار نهفته است و در هجرت بی پروای رود زلالی دریاچه نقره ای پیداست...

عموقاسم دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

خورشید چشمهای تو پرفروز باد عزیز!
عموی گمشده

غریبه چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

خیلی باحالی عمو قاسم!

به امید آینده ای روشن شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://rsharifi.persianblog.com/

سلام برهان،
دو سال پیش قول دادم که سال بعدش درست در روز 8 اردیبهشت بیام برات نظر بذارم ولی سال بعد اومد و من یه روز دیر یادم اومد و مجبور شدم 364 روز صبر کنم تا فرصت مجددی پیدا کنم برای دادن نظر. امروز دیدم که 15415 بازدید کننده وبلاگتم.
ان شاءالله موفق باشی و کاش دوباره فاصله ها از بین بره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://yaar.blogsky.com

من وقتی برگشتم امید داشتم که باشی و کمکم کنی که اینطور نشد!

خورشید یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ

از آن زمان که آرزو چو نقشی از سراب شد...تمام جستجوی دل سئوال بی جواب شد
نرفته کام تشنه ای به جستجوی چشمه ها...خطوط نقش زندگی چو نقشه ای بر آب شد
چه سینه سوز آهها که خفته بر لبان ما...هزار گفتنی به لب اسیر پیچ و تاب شد
نه شور عارفانه ای نه شوق شاعرانه ای..قرار عاشقانه هم شتاب در شتاب شد
نه فرصت شکایتی نه قصه و روایتی...تمام جلوه های جان چو آرزو به خواب شد
نگاه منتظر به در، نشست و عمر شد به سر...نیامدی به خود دگر که دوره شباب شد

زندگی سخته عمو...

عموقاسم چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ

...

به امید آینده ای روشن یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://rsharifi.persianblog.ir

سلام برهان جان،
باز هم امروز 8 اردیبهشت یه نگاهی به این وبلاگت کردم و دیدم هنوز کاملا متروکه است. گفتم شاید یه چند جمله ای از من بر روی صفحه نظراتت خوشحالت کنه. ان شالله که هیچ وقت صفحه های مهم زندگیت مترکه نشن.
یا علی

مریم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام

امسالم ۸ اردیبهشت سر نزدید که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد